Wybierz kategorię
Gorące promocje
Informacje
|
Prawo do odstąpienia od umowy
-
Klient ( Konsument), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie (pobierz wzór oświadczenia) listownie na adres ul. Wrocławska 106, 63-600 Kępno lub e-mailem na adres sklep@obiciowe.pl w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub załączenie go do paczki ze zwracanym Produktem.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone. W szczególności dotyczy to Produktów sprowadzonych i wykonanych na indywidualne zamówienie. Produkty przygotowane specjalnie dla Klienta, np. tkaniny cięte na miarę wg zamówienia nie podlegają zwrotowi.
-
Jeżeli przed odstąpieniem od umowy Klient dokonał płatności, jest ona zwracana przez Sprzedającego (nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) wraz z poniesionymi przez Klienta kosztami dostarczenia towaru (poprzez koszty dostarczenia towaru rozumie się koszty jego dostarczenia Klientowi w ramach realizacji zamówienia), przy czym Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
-
Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
-
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru.
Gwarancja
-
Na wszystkie produkty dostępne w sklepie przysługuje gwarancja producenta.
-
Miejscem składania reklamacji jest siedziba Sprzedającego.
-
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia Sprzedającemu.
-
Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności produktu z umową, należy go dostarczyć na adres wskazany powyżej. Zgłoszenie reklamacyjne powinno być złożone na piśmie i zawierać oznaczenie Kupującego (imię, nazwisko, nazwę firmy, adres) oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu Produktu.
-
W przypadku niezgodności produktu z Umową Sprzedaży powstałej w wyniku dostawy (np. uszkodzone opakowanie) prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera i dołączenie go do zwracanej przesyłki.
-
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
|
 |
|
|